niedziela, 27 października 2013

Cosplay Anny Kyoyamy z serii "Shaman king"

Jak wcześniej wspominałam, w niewielkiej miejscowości nad morzem - Ustce, odbyły się dwie sesje zdjęciowe. Dziś czas zaprezentować wam tę drugą. Dwa stroje zostały uszyte i wykonane przeze mnie. Cosplay Anny Kyoyamy z Shaman king zna nie jeden fan japońskich animacji. Jest prosty, łatwy do wykonania i często pojawia się w internecie. Ale co tu robi ta druga postać o długich blond włosach?
Anna Kyoyama z Shaman king flowers to starsza wersja pierwowzoru znanego z polskiej telewizji. Niewiele osób widziało bądź czytało kontynuację mangi o szamanach.Wszyscy są starsi, ale nie o rok czy dwa. To manga o dorosłym życiu szamanów.
Jestem autorką wszystkich edycji graficznych fotografii. Pozowała ze mną cosplayerka - Ayumi Kaima, która wcieliła się w rolę młodej Anny.

***
Obie wersje postaci Anny, na której bazował mój cosplay.




***






***


Na koniec rysunek, który wykonała dla nas utalentowana NamikaCerise (Niemcy). http://namikacerise.deviantart.com/ Serdecznie zapraszam na jej stronę.
***
Na całym świecie istnieją tylko dwa stroje Anny Kyoyamy z Shaman king flowers. Mój oraz mojej koleżanki z Niemiec. 



Namika Cerise(Niemcy)


***


Które zdjęcie podoba wam się najbardziej?

 Reyline Hayashi

8 komentarzy:

  1. Zdjęcia już widziałam i wszystkie mi się podobają^^ Ale najbardziej chyba to, gdzie obie Anny stoją do siebie plecami;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem fanką szamanów ale przyznam szczerze że nigdy nie słyszałam o kontynuacji o.O aż głupio trochę ;__; Można gdzieś przeczytać te mange po polsku?
    A cosplay jest śliczny. Najbardziej podoba mi się 3 zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  3. hej mam pytanie. nie wiem czemu ale nie da się kliknąć na zakładkę kontakt i tak się zastanawiam czy tylko mi to nie działa?

    OdpowiedzUsuń
  4. Już próbuje to naprawić! Przepraszam za komplikacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Zwłaszcza drugie i czwarte. Nadal nie mogę się nadziwić, jaki Ty masz talent :D Swoją drogą... Jesteś w stanie doradzić mi w doborze materiałów na Edwarda Elrica? Tak, wiem, zmieniam cosplaye jak rękawiczki, jak to określiła moja przyjaciółka xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Best anime in 2012 can be Sword Art Online and so what about the best anime in 2013? Definitely is Attack on Titan, if you ever watch this amazing anime, you will absolutely love it and for cosplay, personally love to cosplay as Mikasa Ackerman or Sasha Braus; for cosplay costumes, I prefer in www.cosplayfield.com! Fast shipping and nice costumes, and of course it own all kinds of anime cosplay costumes, and always keep working for the nice service and costumes!

    OdpowiedzUsuń
  7. powiem jedno : śledze mangę i WOOOOOOW

    OdpowiedzUsuń