wtorek, 2 października 2012

"Szamanów królem być!" - cosplay

 Mokon 3 clamp festival


Kochani, bardzo miło mi was poinformować iż wkońcu dostałam zdjęcia z cosplayu, który odbył się na tegorocznym konwencie "Mokon 3 clamp festival". Pomimo wszystko, warto było czekać! Fotografie są przepiękne. Król szamanów to moje ulubione anime, jak już wcześniej wspomniałam w innym artykule.
Cieszę się bardzo, że dodaje tego posta ponieważ jak zauważyłam na moim blogu najbardziej interesują was moje stroje, zdjęcia i cosplay!
Mam ogromny sentyment do tego anime, zawsze marzyłam o cosplayu Yoh Asakury - głównego bohatera tej serii. Moje marzenia się spełniły i nie tylko. Poznałam dwie cudowne, niezastąpione fanki Króla szamanów, bez których ten konwent nie był by tak wspaniały.



Nie trzymam was już dłużej w napięciu. Oto kilka fotografii z tego konwentu. Zdjęcia wykonane przez Normana Lendę (pinkspider.pl). Co sądzicie? Piszcie!


                                                         







 Ja jako Yoh Asakura

Hao Asakura : Wilkoak

Anna Kyoyama : InuChronicle


Hayashi Reyline

11 komentarzy:

  1. Ohayo Reyline Midori Hayashi!

    Bardzo ciekawy Cosplay naprawdę mi się podoba. Jestem fanką SK więc jestem wniebowzięta bo wybraliście właśnie to M&A. Fantastycznie ukazane są uczucia bohaterów jestem pod wrażeniem dokładności z jaką zostały zrobione zdjęcia.

    Pozdrawiam ciepło! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam SK ^^ to było moje pierwsze anime,ach łezka kręci się w oku.

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię króla szamanów a cosplay jest świetny! Hao/ Zeke jest świetny, i Yoh tez , I Anna też...ahh wszystko jest świetne. Sama chciałabym zrobić cosply ale nie wiem jak i nie znam nikogo kto się na tym zna...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny cosplay, widać, jak dużo pracy włożyłyście w kostiumy i naprawdę było warto. Też kocham Króla Szamanów i jak dla mnie lepiej być nie mogło. Wszystko jest na 6+
    Szkoda tylko, że nie ma postaci Lena, bo jestem ciekawa, jak zrobiłybyście jego cosplay. Hah, zwłaszcza tą fryzurę! Nie mówiąc już o Rio... xD Nie wiem, z czego i jak zrobiłaś dzwonek wyroczni, ale wygląda tak realistycznie, zupełnie jak w anime.
    Życzę ci dużo inspiracji na dalszy cosplay i powodzenia w tworzeniu kreacji :3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam jeszcze tego anime,ale mam zamiar bo moja przyjaciółka gorąco mi je poleciła ;)

    Cosplay to dla mnie coś niesamowitego. Jak patrze na ludzi,którzy wkładają tyle energii i pasji,żeby skompletować strój swojej ulubionej postaci. Tak sobie myślę,że w któreś wakacje zajmę się cosplayem :)

    Wyglądałyście cudownie! ^^ Świetne stroje *-* Czekam na następne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także mam ogromny sentyment do "Króla szamanów", ponieważ było to jedno z anime, które wprowadziło mnie w japoński świat. Zdjęcia są naprawdę piękne. Bardzo podziwiam osoby, które wkładają tak wiele pracy w cosplay'e. Cudownie Wam to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne zdjęcia! Jestem pod wrażeniem Waszych cosplayów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne cosplaye !!
    Shaman King to moje ukochane anime ! Kiedy byłam mała tego nie lubiłam , a teraz oglądam to po raz .. 1000 ? hehs, tyle, że ze mną to jest tak , że kiedy tylko mam wolny czas i wiem , że nikt mnie na tym nie przyłapie , pogrążam się w marzeniach i udaję , że jestem jedna z postaci .. ( Wiem to śmieszne , ale cóż ^o^ )
    Wymyślam wtedy sobie , że mam na imię Kida i jestem bardzo potężną szamanką i do tego dziewczyną Rena ..
    Szczerze mówiąc nie sądziłam , że jeszcze są fani Shaman king .. Pozdrawiam ^3^

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! Żałuję że dopiero teraz znalazłam tego boga bo jest genialny!
    Widać, że wkładasz dużo pracy w swoje stroje.
    Tak poza tym, jesteśmy z tego samego województwa. Mogę wiedzieć skąd dokładniej jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne! Osobiście lubie Zika Hao czy jak go tam zwą ^^

    OdpowiedzUsuń