środa, 11 lipca 2012

Cosplay - Kushina Uzumaki

   Witam wszystkich ponownie w tym tygodniu. Jak sami zauważyliście, przestałam zaniedbywać bloga. Stwierdziłam także, że najpopularniejsze posty na "Japońskim wachlarzu" dotyczą mojego cosplayu! Bardzo mi z tego powodu miło.
Dzisiaj uroczyście postanawiam was uszczęśliwić. Zapewne wiecie, że za pare dni odbędzie się konwent "Animatsuri" w Warszawie. Jadę na niego wystawić mój nowy strój na scenie. Jak myślicie, jaki cosplay tym razem zaprojektowałam?


Drodzy państwo, oto przed wami... Kushina Uzumaki!



Imię: Kushina 
Nazwisko/Klan: Uzumaki 
Kekkei Genkai: perfect władza nad Fuuton 
Wiek: 22 lat 
Wioska: Konoha 
Organizacja: ---                                                                       
Ranga: Jounin 
Techniki: All Fuuton, NinJutsu i KinJutsu do A 
Zywioł/y: Fuuton i Katon 
Ranga Technik: S/A 
Specjalizacja: KinJutsu, NinJutsu 





Oto kilka zdjęć stroju. Chcecie zobaczyć więcej?



Co sądzicie? Piszcie w komentarzach!








 Hayashi Reyline

16 komentarzy:

  1. Z zaprezentowanych tutaj zdjęć najbardziej podoba mi się ostatnie, a z DeviantArta pierwsze po wejściu na podgląd galerii wszystkich zdjęć :)
    A gdzie Twój Minato? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama wszystko szyjesz, zupełnie sama?? Cóż, jestem pod wrażeniem :)
      Hm, "przepis" na popularność bloga jest jeden: systematyczne publikowanie nowych postów, promowanie swojej strony, odwiedzanie stron innych blogerów i w ten sposób pozyskiwanie swoich stałych czytelników. Z czasem Twoja strona zacznie zataczać większe kręgi, zdobędziesz nowych bywalców, a co za tym idzie - zyskasz popularność. Tylko musisz pamiętać o tym, że musisz poświęcić na to wiele czasu, w końcu samo nic się nie zrobi ;)

      Usuń
  2. Też chciałabym robić taki cosplay :c I być taka ładna.
    Zauważyłam (ale odkrycie!), że białe dziewczyny robią lepszy cosplay niż Azjatki, po prostu bardziej przypominają postacie z anime, które zwykle wyglądają... mało azjatycko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ps. Uwielbiam tę piosenkę z Higurashi :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to naprawdę masz talent do robienia cosplayów ^^
    Ja sama się zabieram za cosplay Misaki Ayuzawy, jednak nie wiem co z tego wyjdzie...
    Zgadzam się z myszą - azjatki mniej przypominają postacie z anime od europejek czy amerykanek. W końcu postacie z anime najczęściej są robione na podobieństwo białoskórych, a nie żółtoskórych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znalazlam cię! ;D nie mogłam wejść na Twój blog przez Twój profil.;/
    Świetny Cosplay! <3 Kocham je oglądać.
    Co do mang ;D pewnie, że mam ich stosy. ;D Nawet po japońsku (i nawet yaoi^^) tylko Ciii:P
    Pozdrawiam, dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Exactly where can I get good templates for my blog?
    My webpage ... Koldfront PAC1401W

    OdpowiedzUsuń
  7. Exactly where can I get good templates for my
    weblog?
    My site ; Whynter ARC-14SH

    OdpowiedzUsuń
  8. L-arginine? Stimulating HGH? I've never heard of that effect. Feel free to try it if you want tho. You still have a few years left where you COULD grow more, but I wouldn't be at all surprised if you were done growing. Best of luck.
    my web site > buy hgh

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny cosplay! Wpadniesz może do mnie? Liczę na ocenę w komentarzu ; ) www.myanimedrama.blogspot.com
    PS: Przepraszam, jeśli spamuje, ale zależy mi na "wypromowaniu" mojego bloga xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam jeśli Cię uraziłam. Bardzo chętnie dodam Twojego bloga do obserwowanych :D Pozdrawiam! Kusonoki Akane z www.myanimedrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. A jeśli chodzi o muzykę na blogu to na http://msp-instrukcje.blogspot.com/2012/04/jak-dodac-muzyke-na-bloga.html jest bardzo dobrze opisane co i jak <3 Mam nadzieję, że pomogłam. Pozdrawiam Kusonoki Akane

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja cie .... Jak ty słodko wyglądasz *.* Ty to umiesz robić cosplay ^^ Szkoda,że jestem Kouichi'm Sakakibara'ą,bo tak to zostałabym Minato xD I to pisze z miłą chęcią :P

    OdpowiedzUsuń
  13. yohohohoh


    please visit to my blog

    All about j rock or k pop

    @ http://sungguh-go.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jako, że Naruto to moja ulubiona seria (zdecydowanie!) postanowiłam zerknąć na Twoje wydanie Kushiny i nie zawiodłam się. Wygladałaś ekstra ;)
    Bardzo Ci dziękuję za wizytę na moim blogu (www.amai-sakura.blogspot.com) i oczywiście zapraszam po więcej ;)
    Twoje kimino jest cudowne! Widziałam je na Twoim fanpage'u, który obserwuję juz od dawna. ;) Więc czuję się dodatkowo wyróżniona, gdy widzę Cię u mnie.
    Pozdrawiam,
    Amai Sakura ;)

    OdpowiedzUsuń